ZASADY + WNIOSEK

Zgodnie z zarządzeniem Nr 238/15 z dn. 16 listopada br. ustanawia się zasady przyznawania wyróżnień przez Burmistrza Miasta Nowa Ruda.
Najpóźniej do 15 grudnia każdego roku; w sekretariacie Urzędu Miejskiego, przyjmowane będą wnioski o przyznanie wyróżnień indywidualnych bądź zbiorowych ( zakłady, przedsiębiorstwa, instytucje...). Wyróżnienie przyznawane będzie za szczególne osiągnięcia w następujących kategoriach:

- działalności gospodarczej
- działalności społecznej
- ochrony zdrowia
- oświaty, kultury, nauki, sztuki
- kultury fizycznej, sportu o rekreacji
- promocji Miasta na zewnątrz.

pobierz (wniosek)

regulamin 

Powrót


 
 

Kontakt

Godziny otwarcia Urzędu:
pon-pn 7:30 - 15:30
Biuro Obsługi Klienta:
pon-pn 7:30 - 16:00

Nowa Ruda 57-400, ul. Rynek 1
Telefon: +48 074 872 03 00
Fax: +48 074 872 22 68
Email: miasto @ um.nowaruda.pl